2013. február 26., kedd

Va. Anya - Válogatás


May 6, '12 2:07 PM
for everyone
Photobucket

Kedves Lányom: ha majd egyszer öregnek látsz, légy türelmes kérlek, és mindenek ...előtt próbálj megérteni engem. Ha majd ugyanazt ismételgetem, ne torkollj le azzal, hogy „ezt már ezerszer elmondtad”, csak hallgass meg kérlek. Emlékezz majd, hogy kislány korodban hányszor meséltem Neked, estéről-estére ugyanazt a történetet, amíg elaludtál. Ha majd nem akarok megfürdeni, ne szégyeníts meg, ne veszekedj velem, hanem jusson eszedbe hányszor kergettelek különböző ígéretekkel az esti fürdőzés előtt. Ha azt látod majd, hogy tudatlanul állok az új dolgok előtt, hagyj időt tanulnom és ne mutasd, hogy reménytelen eset vagyok. Emlékezz rá Kedvesem, hogy mennyi mindenre tanítottalak meg kiskorodban: szépen enni, egyedül felöltözni és megfésülködni, felvenni a kesztyűt az Élet kihívásaival szemben. Ha nehezemre esik majd a járás, hagyd, hogy beléd kapaszkodjam, ahogy én segítettem Neked az első lépéseknél. Ha beszélgetés közben elejtem a szavak fonalát, ne követeld, hogy lehajoljak érte, csak hallgass meg. Amikor pedig eljönnek az utolsó napok, ne hagyj magamra azért, mert szomorúnak vagy tehetetlennek érzed majd magad. Segíts az út végére érni. Én pedig egy cinkos mosollyal megköszönöm Neked, hogy együtt töltöttük ezt az időt: az Élet ajándékát. Boldog Anyák Napját!!!!!!


01 - Révész Sándor- Anya   
02 - Komàr Làszlo - Rozsàk anyàmnak   
03 - A szegény árva dala az anyai szeretetrol   
04 - Bango Margit - Edesanyam haja feher, mint a ho   
05 - Csaby és Mary - Drága jóanyám   
06 - Dancs Annamari-Edesanyam   
07 - Dj Miki - Jo anyam   
08 - A két zsivány - Édesanyàm   
09 - Emilió - Drága Anyám   
10 - Roma Jilo - Anyám hogyha nem leszel   
11 - Románcok - Mennyek Kapuján   
12 - Szücs Judit - Az én anyám.   
13 - Sztankay & Alex Tamás - Búcsúdal   
14 - Hexina - Anyám ne sírj   
15 - Hexina - Édesanyámhoz   
Szivesen!   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Linda video