2013. január 19., szombat

Görbe Nóra színművész









blogpress
Nagyot változott a média és a nyilvánosság világa is az elmúlt időben. Amíg csak a napilapok színházi rovatai és a Film színház Muzsika tájékoztatta az embereket, nos ehhez képest a bulvárlapok és az internet gyökeresen új média felületeket hozott létre. Hogy érinti ez a változás az Ön magánéletét és művészi munkáját?
Görbe Nóra
A “bulvár” akkoriban bontogatta szárnyait, keresett is fogást rajtam, de pechükre sosem voltam botrányhős, nem nagyon tudtak mivel támadni. Ma a bulvárban sokszor ugyanolyan tájékozatlanok az “írók”, mint az ú.n. kommentelők: bődületes tévedéseket képesek leírni állító módban, anélkül, hogy  a dolognak a legkisebb köze lenne a valósághoz, sokszor helyesírási hibákkal teletűzdelve, amit aztán nekem tulajdonítanak. Ezúton tudatom mindenkivel: magyar nyelv és irodalomból jelesre érettségiztem, külön kiemelve a nyelvtanban nyújtott teljesítményemet. A velem készített interjúk szövegét nem én lektorálom és nem én szedem a nyomdában a betűket.
blogpress
Milyen tervek és elképzelések vannak most napirenden a művésznő életében?
Most készítünk elő egy mozifilmet a Lindából és további 12, 13 tv epizódot. Sarkadi Szeptembere különösen szép emlékem, osztályfőnököm: Horvai István rendezte TV-játék, különlegessége pedig, hogy amikor behívott minket a Vígszínházba Szirtes Ágival együtt, azt mondta döntsük el mi, hogy melyik női szerepet ki akarja játszani, neki mindegy. Összenéztünk Ágival, mert ilyet még egyikünk sem hallott. Aztán eldöntöttük. Gondolatban később eljátszottunk vele:milyen lett volna, ha mindketten a másik szerepet választjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Linda video